Nyt kirkeblad

En ny udgave af kirkebladet for Vor Frue Kirke ligger klar. Bladet, der omhandler månederne august-november, kan afhentes i kirkens våbenhus og i HUSET..

Hent kirkebladet

Tilmelding til konfirmationsforberedelse 2024-2025

Nu er der tilmelding til konfirmationsforberedelsen, som begynder i september 2024. Konfirmationsforberedelsen foregår i det sogn, du bor i. Du kan finde dit sogn på www.sogn.dk.
Du tilmelder dig til forberedelsen ved at udfylde en tilmeldingsblanket og sende/aflevere den til præsten/ kirkekontoret i dit sogn senest den 30. august. Hvis du ønsker det, kan du i stedet vælge digital tilmelding.
Find tilmeldingsskema og link til digital tilmelding nedenfor.

Tilmelding til konfirmationsforberedelse

Kirkekaffe

Efter højmessen om søndagen kl. 10.00 er der sædvanligvis kirkekaffe i HUSET.

Kom og deltag i helt uformelt samvær med mulighed for at hilse på de andre kirkegæster og få en lille snak om løst og fast.

Find information på kirkens hjemmeside

Velkommen til hjemmesiden for Vor Frue kirke i Svendborg!

Du kan få svar på, hvordan du forholder dig i forbindelse med de kirkelige handlinger dåb, konfirmation, bryllup og begravelse samt i andre situationer, hvor der kan være brug for kirken.

Læs mere her

Find vej til Vor Frue kirke